Tisdag

Tisdagmorgon, varför ska de alltid vara så sega? Jag har en lektion
i en och en halvtimme, sedan har jag ett långt hål. Det är nog förklaringen
till varför det är jobbigt att kliva upp på morgonen. Känns lite jobbigt
att åka till skolan för en lektion innan håltimmen, men man måste ju.


Idag blir det en lång skoldag, 08.00 - 15.00. Fast om man tittar på
antalet lektioner under dagen visar det tre, så inte allt för farligt.
Men jag blir alltid supertrött under sista lektionen, har varit så i flera
veckor. Haha, rätt konstigt.. ;p

Nu ska jag ta tag i alla kommentarer innan jag visar upp schemat.
Sedan är det typ dags att åka, eller ja - vid 07.30.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0