Tisdag

Trodde ni att jag försovit mig på morgonen eftersom det inte kom något
inlägg vid 07-tiden? Jag har inte försovit mig, utan jag tog en sovmorgon
för jag är ledig idag. Vi skulle bara haft en lektion idag, projektarbete,
och det kan man jobba hemma med. Så vi är helt lediga idag, skönt! :)



Fast bara för att jag är ledig betyder det inte att jag har slappt..
Tvärtom. 10.30 ska jag se Våra bästa år, sedan ska jag plugga till
Samhällsprovet, och även påbörja mitt PM inför nationella provet i
Svenska B. Som ni ser, det är fullt upp med läxor och prov så här blir
det inte lugnt. Hjärnan kommer gå på högvarv hela dagen, jobbigt.
Tror det blir en dusch före Våra bästa år så man vaknar till litegrann,
och motivationen för pluggandet brukar komma då.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: CLIP

vad skönt med sovmorgon=)

2009-10-20 @ 10:35:55
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0