Söndag

Det blev inget myspys med älsklingen igårkväll/inatt, han kom hem först
efter 01-tiden. Men han har lovat att vi ska ha det mysigt idag istället,
så jag väntar.  :)

Idag är det fullt upp hela dagen och kvällen, liksom varje söndag.
Sitter just nu och äter frukost samtidigt som jag roar mig med bloggen,
sedan ska jag läsa tidningen. Under dagen ska jag hinna med saker så som
duscha, plugga samhällskunskap, packa, äta och åka hem till Kalix.
Ni ser, dagen är fullspäckad från det att jag slagit upp ögonen tills jag
går och lägger mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: okej, lät som en skön kväll =) just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik :p

2009-10-18 @ 10:09:25
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0