Schema

Idag kommer jag bara spendera 3 ½ timme i skolan, härligt.
Har som vanligt bara två lektioner under onsdagarna, så det
brukar gå ganska fort. Idag får jag en massa vuxenpoäng för
jag ska gå med i facket, haha. Har fyllt i ansökan och idag ska
den lämnas in till läraren. Känner mig som en 50-åring, haha.

08.00 börjar min dag med Samhällskunskap A. Antagligen blir det att
träna till provet som ska vara imorgon, eller så börjar läraren prata
om ett nytt kapitel. Skulle inte förvåna mig precis eftersom han är
som en orkan. Sista lektionen för dagen, och även den tråkigaste,
är Arbetsmiljö & Säkerhet. Där kanske vi pratar om artiklarna samt
våra reflektioner om mobbning. Vi får väl se vad som händer..

Här hemma blir det att plugga till Samhällsprovet, sedan ska det
även lagas mat och diskas. Jag hade även tänkt se Mordkommissionen
och Oskyldigt dömd. Så min kväll är räddad tack vare tv:n, hurra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: CLIP

jag ska fira min födelsedag, annars vara hemma, är sjuk! vad ska du göra?=)

2009-10-21 @ 08:37:41
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon..Hoppas att det blir en bra dag i skolan.kram

2009-10-21 @ 10:32:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hehe ja kollade på den med, ;) men sen tänkte ja att denkanske var för ljus, men den skulle nog inte varit det.. den här är typ som mina läppar så de sticker inte ut så mkt som tur är :D hehe. kraam

2009-10-21 @ 10:57:09
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jag vet faktiskt inte varför det är så, men vi har inga lov. Skit tråkigt. :/

Men min utbildning är bara på ett år, så det gör inte så mycket faktiskt.



Allt bra med dig idag då ?



Kraam!

2009-10-21 @ 12:08:49
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0