Schema

Dagens schema kan vi hurra över - hurra! En lektion, dessutom är det
den tråkigaste kursen som finns, usch. Nå ja, det magonda känns inte
så mycket nu när jag sitter påpälsad, men vänta när jag kommer till skolan.
Det är iskallt i våra klassrum, så där lär jag få ont i magen. Då blir det att
sitta med kappan på, för den värmer.   :)

Idag blev det sovmorgon för samhällsläraren är bortrest. 09.50 börjar min
enda lektion för dagen, Arbetsmiljö & Säkerhet. Vad vi ska göra har jag
inte en aning om, men jag ska lämna in mobbnings-artikeln med mina
reflektioner i alla fall. Sedan måste jag höra med läraren ifall vi ska ha
lektion imorgon (har glömt vad vi bestämde förra veckan). Om vi inte
har lektion imorgon, då har jag bara en lektion imorgon också.

När jag kommer hem kring 12-tiden blir det att ta det lugnt ett tag.
Sedan ska jag laga middag, och efter det får vi se vad som händer.
Jag kanske läser litegrann till Samhällsprovet, det är bäst att börja
i tid eftersom det är så pass mycket. Dessutom är det mycket att
komma ihåg, och inte så intressanta grejer så det blir svårt.
Men det är bara att kämpa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hahaa oj va länge, kan ja tro hihi!skönt med bara en lektion :)

2009-10-14 @ 09:57:08
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: S o f i a

sv: okej, vad härligt! det är väl sådär, eftersom jag är sjuk :P



skönt med sovmorgon :D

2009-10-14 @ 11:29:38
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: M A L I N

skönt att ha en så kort dag :)

2009-10-14 @ 11:49:47
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: åh härligt sötnos.

nja jag är sjuk jag! :(



vad går du för linje ? :)

2009-10-14 @ 13:06:45
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0