Schema

Dagens schema är ganska kort även fast jag har skola mellan
08.00 - 15.00. Har endast tre lektioner under de sju timmarna,
lite småjobbigt. Är inte ens säkert att älsklingen kan hämta mig
efter första lektionen, för han ska kanske till Finland idag.
Nå ja, det ser vi ju - annars är det bara att jag promenerar.

             

Börjar 08.00 med Webbdesign, då ska jag fortsätta pilla med Frontpage
och hoppas att det går framåt. Idag blir det nog att ladda upp mycket
bilder till webbsidan, men vi får se när jag kommer dit. Efter vår håltimme
på två och en halvtimme blir det Projektarbete. Det blir samma sak
som alltid, vi ska skriva och försöka få ihop fakta. Sista lektionen är
Människor i behov av stöd, och då får vi se vad som händer. Säkert blir
det att diskutera eftersom det typ är det enda vi gör..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: M A L I N

skoj med webbdesign :)



sv: ja det är ju tru det men tänk de som inte har någon att bo hos så länge :S

2009-10-06 @ 09:15:54
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: inte mkt:( skolan, själv?

2009-10-06 @ 09:26:55
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: michelle

Webbdesign låter väldigt kul :)

2009-10-06 @ 10:19:35
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Louise

oj, jobbigt med vattenskada.. hur klarar ni er då med dusch o sånt?



ha en bra dag!

2009-10-06 @ 10:43:57
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: LIENE

sv: måste skriva en musikinlämning:)

2009-10-06 @ 12:18:07
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha okej, jag gillar inte skolan alltså. haha

2009-10-06 @ 14:07:06
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

åå jag vill med ha webdesign!!!

2009-10-06 @ 18:07:03
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0