Pink

Jäklar, jag tog mig i kragen när det gällde Webbdesignen! Efter middagen
blev jag sugen och leka i Frontpage, sagt och gjort - jag började med
massa ramar. Denna gång blir det ingen hemsida om varken mig eller
inredning, denna gång ska jag göra om en artist. Kan ni gissa vem?
Det är inte så svårt att lista ut med tanke på rubriken - Pink.


Jag har suttit framför datorn och fixat och trixat i två timmar med hemsidan,
och det ser riktigt bra ut. Jag är grymt nöjd med det jag åstakommit under
dessa två timmar, så det kan ju bara bli bättre. Mer webbdesign ikväll
blir det inte, nu väntar film-tittande.

Älsklingen har varit ner på stan för en stund sedan, och gissa vad han
kom hem med? Ben & Jerry's Chocolate fudge brownie! :) Mumsigt är
bara ett litet ord i detta sammanhang, himmelskt är också ett litet ord.
Det finns inte ord som beskriver lyckan, suget, och allt. Mmmm..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Tobias

Har ingen jävla aning, det måste vara att man kommer åt någon knapp samtidigt som man håller på med musen :P

2009-10-27 @ 18:59:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: heh jaa, jag förstår det =)



allt bra idag?

2009-10-27 @ 19:26:41
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0