Onsdag

Sovmorgon på en onsdag är inte vanligt, men idag blev det så.
Vi börjar först 09.50 och när den lektionen är slut, då slutar jag.
Först hade jag inte tänkt gå till skolan idag för jag har grymt ont
i magen, men nu har det börjat försvinna sakta men säkert, så
jag ska gå. Det bästa är att ta en alvedon och sedan ha massa
kläder på sig så man är varm, då gör det inte lika ont i magen.
Sitter just nu med tre par sockar på mig samt duntofflor, haha.
Men det tänker jag inte ha på mig till skolan, så kul ska vi inte ha.  ;p

Nu ska jag svara på kommentarer, sedan blir det ett schema-inlägg.
Måste även logga in på Gratisbio så jag får mina dagliga poäng.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Vart kan man köpa sådana dun tofflor? :D

2009-10-14 @ 15:59:25
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0