Lördag

Idol-avsnittet igår var hemskt, jag tyckte det var fel att Erika åkte ut.
Jag var nästan lika ledsen som hon, publiken och de andra Idol-deltagarna.
Varför åker Eddie aldrig ut? Han har varit i duellen tre gånger i rad, då
är det hans tur att åka ut tycker jag. Nå ja, Eddie eller Reza åker
ut nästa fredag, hoppas jag i alla fall.



Imorse blev det en liten sovmorgon till 09.30, skönt. Ska nu äta upp frukosten,
svara på kommentarer och sedan fixa till mig. Hade tänkt träna fickparkering
under dagen, då man ser andra bilar och så. Vi kommer använda oss av
älsklingens bil och soptunnan, haha. Får hoppas på att jag inte skadar någon
av bilarna eller soptunnan, men det ska nog gå bra. Senare under efter-
middagen ska jag faktiskt till kyrkan, hör och häpna! Tycker det är mysigt
att vara i kyrkan när det är Halloween, då alla tänder ljus och när man sedan
går runt på kyrkogården och ser alla ljus som brinner. Blir även att fira
mamma ikväll, så det blir smörgåstårta och annat smaskigt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0