Lördag

Oj vad skönt jag har sovit inatt, helt sjukt. Sängen är 180 x 200 cm, så
nu kan man ta hur stor plats man vill och ändå ryms älsklingen. Längtar
tills vi också kan köpa en så stor säng, haha.

Igårkväll var det som sagt Idol, och jag tyckte fel person åkte ut.
Det fanns andra deltagare som var sämre än Karolina, tex. Camilla.
Nå ja, Calle och Tove är i alla fall kvar - det är huvudsaken.   :)
Under tiden vi tittade på Idol blev det att äta vindruvor samt dippa gurka,
mumsigt värre.

      

Snart ska jag och älsklingen hem till lägenheten för mamma ska komma
och hälsa på. Det blir att övningsköra idag, men vart det får vi se. Ska
försöka litegrann inne i Kalix, fast kanske inte just inne i centrala Kalix
men det får vi se. Sedan ska jag övningsköra hit till Gammelgården kanske,
ifall mamma vill se huset. Det blir även att laga middag i lägenheten och
så där.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Britta

Jo de har jag, den är skitgod den med! :)

2009-10-10 @ 09:26:02
URL: http://briiittah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0