Innedag

Just nu känner jag mig som en enstöring eller liknande, haha.
Persiennerna är nerdragna överallt här i lägenheten - i köket, badrummet
och här i stora rummet. Älsklingen ligger fortfarande och sover, och
jag har precis sett dagens avsnitt av Våra bästa år.



Idag kommer bli en riktig innedag, men såna dagar behövs ibland.
Det är mysigt om inte annat, och sånt gillar jag. Vädret är dåligt, det
är alldeles grått ute. Så det blir att vara inne, drömma sig bort, se
film, spela sims och eventuellt göra lite teori. Det kallar jag slödag,
lovely. Nu vet ni vad min dag kommer bestå av, förövrigt sitter jag
fortfarande med pyjamas på och jag har inga planer på att byta om.
Är det höstlov så är det! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0