Haparanda

Idag under dagen styrde jag bilen mot Haparanda för att åka på Leilani
samt besöka några affärer. Det var första gången jag körde inne i
Haparanda, men det gick superbra. Riktigt bra att träna där eftersom det
är rondeller överallt. Under veckan ska jag försöka ringa till bilskolan
för nu känner jag mig redo att börja där. Jag tycker att det går superbra
här hemma, och jag har tränat på allting så nu är det dags.
Var på Leilani och åt god middag för att fira min och älsklingens dag imorgon.
Imorgon har vi varit tillsammans 3 år, shit vad tiden går fort! :)

När vi kom hem blev det att åka på kalas till Lucas. Där har det varit fullt
upp med lekande, memoryspelande och så vidare. Myspys. Jag övningskörde
runt på byn en stund innan vi åkte hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe bra att du har ett mål om vad du ska uppnå :)

2009-10-17 @ 20:34:32
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0