Frida vs Veckorevyn

Mitt höstlov började bra, har redan hunnit vara utomlands, haha.
Åkte till Finland direkt efter skolan, och kom hem för en stund sedan.
Befinner oss just nu i Bjumis, men ska väl hem till Kalix om ett tag.

       

Jag har prenumererat på FRIDA-tidningen sedan sex-sju år tillbaka,
var ungefär 12 år när jag började. Har alltid älskat den tidningen för
innehållet är så varierande. Lite av allting - kändisar, skvaller, mode,
mat/fika, och framför allt dokumentärer. Ett stort plus har varit alla
gratis-saker man får med, kanonbra. För det mesta har man fått
smink men även smycken och andra saker, jättefina grejer. Men nu
känner jag att det är dags att avsluta prenumerationen på FRIDA-tidningen.
Istället ska jag börja prenumerera på Veckorevyn. Förut var det
ingen tidning för mig, men nu för tiden läser jag den mer än gärna.
Så snart blir det att byta till Veckorevyn, gör jag rätt i det? :)
Vilken tidning läser ni helst, FRIDA eller Veckorevyn?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: vad mysigt! =)



gör du då? ;D

2009-10-22 @ 17:41:08
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Frida.

Du gör så rätt i att byta! Jag älskar veckorevyn och har prenumererat på den förut. :) Nu köper jag den lite då och då. :) FRIDA passar även bättre för lite yngre tjejer, VR är lite mognare tycker jag och bättre. :)

2009-10-22 @ 19:43:52
Postat av: Anonym

Du gör så rätt i att byta! Jag älskar veckorevyn och har prenumererat på den förut. :) Nu köper jag den lite då och då. :) FRIDA passar även bättre för lite yngre tjejer, VR är lite mognare tycker jag och bättre. :)

2009-10-22 @ 19:45:20
Postat av: CLIP

veckorevyn! eller solo, haha=)

2009-10-22 @ 19:45:50
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag älskar veckans NU! det är min favorit ;) sen kommer Veckorevyn ;) kram

2009-10-23 @ 10:21:16
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: miiah

Helt rätt i att byta :P Jag tkr frida är för mindre barn typ xD Veckorevyn är mer vuxet och sådär :) himla bra tidning!



SV: Åh så skönt :) Men nu idag har jag också fått mitt efterlängtade lov ;D tyvärr måste jag plugga en massa också :P



Hittas på idag?=)

kramar

2009-10-23 @ 12:16:30
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: MATILDA FRITZ

VECKOREVYN är bäst !

2009-10-24 @ 13:15:30
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0