Fredag

Idag blev det allt en riktig sovmorgon, asskönt. Jag trodde att det inte
skulle gå att sova inatt, med tanke på att jag sov fyra timmar igår
under eftermiddagen. Men det gick, och skönt var det.

Har nyligen vaknat, men det är full fart just nu så. Vi ska mest troligt
och titta på extraljus, och sedan ska älsklingen till hans bror och bli
instruerad angående deras panna. Så jag tror inte att jag kommer hinna
se Våra bästa år idag.. ;(

                       

Förlåt för dålig uppdatering i bloggen igår, ska försöka vara bättre idag.
Vad är era fredagsplaner?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0