Torsdag

Sista skoldagen denna vecka, härligt. Vet ni vad som är ännu härligare?
Halva klassen har sovmorgon till 12.20 på grund av att andra halvan
av klassen gör det muntliga nationella provet. Jag är en av dem som
har sovmorgon, lyxigt värre! :)



Klev upp ganska precis 08.00, åt frukost samt läste tidningen. Sedan var
jag lika effektiv som i tisdags, jag duschade på morgonen. Så nu sitter
jag här - nyduschad och fräsch. Det blir att svara på kommentarer,
läsa olika bloggar och lite annat innan det är dags för Våra bästa år 10.30.
Efter det ska jag diska och sedan sticker jag iväg till skolan för en lektion..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon.Så skönt med sovmorgon denna dag.Skönt att det bara är denna & morgon sen är det helg.Ha en skön dag.kram

2009-11-05 @ 09:40:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: L I S E T T E ♥

Days of our lives är bra! :D

2009-11-05 @ 17:54:52
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0