Torsdag

Idag är det sista skoldagen för detta år, det känns helt sjukt. Höstterminen
har gått otroligt fort, antagligen beror det på att vi har få lektioner på schemat.
På måndag börjar APU:n och pågår framtill 22 december. Varför ska vi ha
praktik två dagar extra? Läraren har bestämt det, men vi får väl se vad de
säger på praktikplatsen. Schemat efter jul har jag inte ännu fått se, men
jag har hört rykten om att det även då är lite lektioner på schemat. Jag tycker
det låter konstigt med tanke på att fler kurser börjar då, så som Idrott,
Religion, Hälsopedagogik och Fritid för funktionshindrade. Men vi får helt
enkelt se hur det blir efter jul..  :)



När jag kommer hem från skolan blir det matlagning, duscha och bara ta
det lugnt. Har ingenting planerat, så vi får se vad som händer. 20.00 är
det Mammas pojkar i alla fall, det måste jag titta på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0