Lördag

Igårkväll var första gången jag missade utröstningen i Idol.. ;/
Jag somnade redan före 22-tiden, för jag var jättetrött. Inte blev det
bättre av svininfluensa-vaccinet, armen värker som fasiken.
Fick världens frossa igårkväll/inatt och hade 39 graders feber, läskigt.
Nu har jag ingen feber men armen värker djävulskt mycket.



Efter frukosten och när vi har klätt på oss ska vi till Haparanda.
Jag måste hitta nya skor och sedan kanske vi hittar några julklappar.
Middagen ska ätas på Max mest troligt, mumsigt men onyttigt.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

2009-11-28 @ 12:49:25
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0