Inställt

Dagen har sprungit iväg och det har varit riktigt roligt, skönt när tiden går fort.
Jag och handledaren har hunnit kopiera lite mål, arbetsplanen och pratat
angående vissa frågor. Så jag har påbörjat praktikuppgifterna lite smått, härligt.
Under morgonen när vi bowlade kom Solweig och BF1 dit, de skulle tydligen
bowla. Så min lärare hann se hur barnen ser ut och så vidare, snart kommer
hon till praktiken och tittar. Eller snart och snart.. Någongång före jul i alla fall.



Åkte hem vid 13.30-tiden idag eftersom jag skulle på Körkortsteori 15.30,
men det blev inställt. Bilskoleläraren ringde precis när jag gått från praktiken,
så idag är det ingen teori. Istället blir det dubbelpass på måndag, drygt 2-3 timmar.


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0