Haparanda

Efter 11-tiden åkte jag, älsklingen och mamma iväg till Haparanda.
Vi handlade både mat, julklappar och nya skor till mig. Det blev ett par
vita DC-skor som jag velat ha länge. Men varför ska det vara så svårt
att hitta DC-skor i storlek 39? Nå ja jag hittade i alla fall ett par 38,5:or
och de kunde jag ha. Middagen blev på Max, mumsigt. Vi hann även med
en pratstund med Stoffe och Jocke.

Här hemma har jag slagit in en massa julklappar, skojigt. Älsklingen
och mamma har satt upp en till ljusslinga där ute, riktigt tjusigt blev det.
Julkänslan börjar infinna sig lite smått även fast det inte finns någon snö..
Men vi får hoppas på att den kommer till julafton i alla fall! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

har du såna seglarfötter? :P



sv: nämen usch vad hemskt!

2009-11-28 @ 18:06:20
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0