Fredag

Fredagmorgon, och jag är redan vaken. Vaknade redan efter 07-tiden och
kunde inte somna om sedan, var helt pigg. Men det kändes konstigt att
vakna vid 07-tiden en fredagmorgon, så jag låg kvar till 07.30.
Snart blir jag väl som mamma och kliver upp vid 05-tiden..

Dagen är fullsmockad med planer, så på ett sätt var det bra att jag vaknade
tidigt. Planerna är att duscha och fixa till mig, se Våra bästa år och sådär
innan vi åker till Haparanda. Ska till Montessoriskolan på Öppet hus,
älsklingens syster är rektor där. Måste även göra bankärenden och handla.



När jag kommer hem från Haparanda hade jag tänkt fixa med webbdesignen
litegrann, är ett tag sedan jag gjort det. Eftersom Pink är temat på den
hemsidan blir det mycket rosa, lovely. Än så länge är jag nöjd med hemsidan,
men ska göra precis som med de andra hemsidorna - visa upp dem här.
Fast det blir såklart när hemsidan är färdig, inte före.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hm vakna pigg på en fredag? det är inte ofta det händer ;P

2009-11-13 @ 08:57:37
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0