Varmt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra lördag? :)
Själv ska jag inte klaga, har varit kanonbra hela dagen.  ;>

Har varit i Sangis under dagen och sedan till Kalix som ni redan vet.
Efter det åkte vi till Risön och kikade runt och hälsa på hos Stoffe.
Sedan blev det att åka hem, och när vi kom hem blev det att bänka
sig på altanen. Det var asvarmt ute, och jag har kanske fått lite färg! :)
Skulle vilja bli tio gånger brunare, men jag blir ju nästan aldrig brun så..

   

Var till mommo och hälsade på för ett tag sedan,  hade med Kosmos
dit. Haha, det är ju evigheter sedan den var dit så den sprang nyfiket
omkring och kikade överallt.  :) Riktig sötnos, tihi. Nu har vi precis sett
på Vi i femman, roligt. Ska strax gå och ta milkshake, yummie!

Ska ni se ESC? Vilken startplats har Sverige? Jag har inte en susning
om när det är. Jag är mer sugen att se American Pie-filmerna på trean.
Nu ska jag svara på alla kommentarer och sedan blir det tv-tittande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är kul att bara gå runt :)

hade ni fint väder?

2009-05-16 @ 19:43:17
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt!!



Själv har vi haft rätt dåligt väder, mulet hela dagen.

2009-05-16 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0