Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Sitter ni i skolan och är flitiga nu?
Själv har jag en rejäl sovmorgon, men jag är ändå vaken tidigt.

Igårkväll blev det en lugn kväll, härligt! Satt och läste "män som hatar kvinnor"
i några timmar, den är riktigt bra. I början var den seg och lite småtråkig,
men nu har det börjat hända saker. Sedan tittade jag på X-effect, alltid
roligt att se.

                 

Denna torsdag har vi sovmorgon fram till 11.40, härligt va? ;) Helt underbart!
Två lektioner och sedan får man gå hem igen. Här hemma blir det fullt upp..
Matlagning, diska, läsa igenom engelska-papper till imorgon samt duscha.
Japp, min eftermiddag/kväll är fullspäckad med tråkigheter.. ;/ Men jag hoppas
att jag hinner läsa litegrann i boken också, så bra är den just nu!  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0