Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är
ni vakna? Jag vill helst av allt bara sova just nu, jag är verkligen trött..
Men måste till skolan som sagt, behöver verkligen träna inför nationella.

Igårkväll var vi till Matthias för att hämta gps:en, riktigt rolig sak.
Fast vet inte om jag skulle orka lyssna på den hela vägen till Umeå, haha.
Den var lite jobbig när den pratade hela tiden, men ändå en bra sak.
Hoppas älsklingen och Dennis får roligt i Umeå! :)

    

Jag själv ska till skolan, har lång dag - 08.00 till 15.00.. ;/ Sedan blir
det att laga mat och efter det duscha. Kvällen ska jag spendera i soffan
framför tv:n eller en bok, tror jag i alla fall. Älsklingen lär ju inte komma
hem förrän när jag ska sova typ, tråkigt. ;/

Nu ska jag svara på alla kommentarer.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0