Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit
som en stock, riktigt härligt. Dock tog det ett tag innan jag somnade, men
är inte så värst trött nu..  :)

Igårkväll blev det lite dåligt med uppdateringar, förlåt. Jag hade fullt upp!
Gjorde färdigt arbetet om UNICEF, duschade, diskade och tittade på tv.
Pratade även med Carola, så ikväll kommer hon hit! Självklart ska vi gå
och titta på Simon och deras utställning, han är grym!  :)

             

Skoldagen kommer gå rätt fort tror jag, men det är bra för då får jag
fortare ledigt. Det blir inte att åka till KRF idag och rida, så vi har vanlig
idrottslektion på vanlig tid. Alltså kommer jag sluta 13.20 idag, hurra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0