Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv vet jag inte riktigt.
Det var svårt att somna på kvällen, och under natten har jag vaknat flera gånger..

Igår var en hyffsat lugn dag trots plugg, redigerade lite i Nk-arbetet för läraren
hade läst det, och ville ha lite mer information om en viss sak osv. Sedan
läste igenom om August Strindberg eftersom vi har prov på torsdag. Tror inte
det blir så himla svårt, gubben är inte allt för svår - haha.  :)

                

Idag blir en lång dag, 08.00-15.00, dessutom är det nationellt prov, igen.
Denna gång är det speaking-delen och jag ska prata tillsammans med
Jenny. Hoppas vi får minst G i alla fall, förra året gick det ju riktigt bra.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0