Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Är någon av er vaken ännu?
Själv vaknade jag klockan 09.00, pigg. Det är härligt att lägga sig i
normal tid på kvällen och sedan vakna tidigt på morgonen. ;>

Igårkväll blev det en riktigt slö-kväll i soffan, mysigt. Jag satt och läste
"Män som hatar kvinnor" i tre timmar, och sedan var boken slut. ;)
Den var riktigt bra, fast början och slutet var grymt tråkiga.. Men men..

               

Idag blir det en fullspäckad dag igen, jobbigt. Måste räkna matte
som en tok, försöka i alla fall, haha. Har bara fem matte-lektioner
kvar innan nationella, läskigt! ;o Får sätta på ett kol, kommer aldrig
hinna göra 1½ häfte tills nationella.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: åhh, vad mysigt! Är den bra? :)

2009-05-10 @ 09:45:11
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: N A A D I A

skejtade typ hela dan :)

2009-05-10 @ 09:49:26
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0