På G

Hej på er allesammans! :) Har ni också en seg och tråkig söndag?
Söndagarna är alltid tråkiga tycker jag, jobbigt.. Men tiden går nog
snabbare när vi kommer hem, då har man mycket att göra.

Under morgonen blev det att duscha, så nu är jag ren och fräsch.
Älsklingen förhörde mig sedan på Nk-frågorna, det gick rätt bra.
Kan allting hyffsat, vissa saker mer än andra så hoppas på G i alla fall.
Har varit och övningskört under dagen, blev en tur här på Seskis.
Kanske övningskör efter Lantjärv-vägen också eftersom vi ska till
Bjumis innan vi åker hem. Vi får väl se! :)

    

Har ätit middag nyss, tacos. Ska svara på kommentarer och efter
det ska vi nog åka hem. Skriver mera ikväll när vi är hemma och har
handlat samt packat upp allting! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0