Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande eller
är ni i skolan/på jobbet? Själv sitter jag ännu hemma, har sovmorgon
varje onsdag som ni säkert redan vet.

Igår var det riktigt tyst här hemma när älsklingen var i Umeå, knäppt tyst..
Så jag fick spela mycket musik för att dränka all tystnad, haha. Men vid
20-tiden kom han hem, och gissa om jag var glad! En dag utan honom,
och jag saknade honom som en tok..

      

Idag blir det en kort skoldag, jag gillar onsdagar enormt! :)
Två lektioner och sedan får man gå hem igen, man hinner göra
så mycket dessa dagar när man slutar tidigt. Underbart!
Efter skolan blir det matlagning och titta igenom lite häften från
engelskan. Resten av dagen/kvällen ska jag ta det lugnt förhoppningsvis,
om vi inte får någon läxa..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: nor

sv: Meeen ååååhh !

jahappp... så det fortsätter i september igen ? <3

2009-05-06 @ 09:05:13
URL: http://nornor.blogg.se/
Postat av: Michaela

ojojo, den förra kommentaren där det står nor den är från mig, bara så att du vet.

( är i skolan och min kompis va inne sist på bloggen )

kram

2009-05-06 @ 09:06:00
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0