Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv tycker jag
att jag har sovit bra, men när jag vaknade var jag hur trött som helst.. ;o
Ändå hade jag sovit 9 timmar.. ;o

          

Onsdag idag som sagt, jag älskar onsdagar! Schemat är underbart denna dag,
eftersom vi bara har två lektioner. Idag vet jag inte om vi bara har en eller
om vi har båda.. Ska tydligen ha projektarbete och då kanske andra lektionen
försvinner. Vi får väl se? :) Under eftermiddagen och kvällen kommer jag
sitta framför matteboken, ska titta igenom olika exempel och sånt. Kanske
blir att räkna några tal från 2:an och 3:ans kapitel eftersom det är svårast..
Vi får väl se hur jag lägger upp allt, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nina

sötaste bilden :D

2009-05-27 @ 10:24:25
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0