Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Jag tycker min natt
har varit underbar, har sovit som en stock!

Igårkväll hade jag och älsklingen spel-kväll, mysigt. Det är evigheter sedan
vi haft det, så det var på tiden! :) Vi spelade bland annat Yatzy, älskar det.
Fast Skip-Bo är ändå roligast.. Hur gick det för Sverige i semifinalen igår?
Jag såg inte alls något av det, så jag har inte en susning om hur det gick..

       

Denna dag gillar jag enormt, det är ju så kort skoldag på onsdagar! ;)
Typ tre timmar skola sedan får man åka hem igen, härligt. Jag är sugen
att ta en cykeltur senare under dagen, om det inte blåser så värst mycket.
Men vi får väl se, inte så kul att cykla ensam.. Älsklingen ska nämligen tona
bilen, i förrgår blev bara halva bakrutan tonad, haha! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fin bild :)

2009-05-13 @ 12:19:52
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0