Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande eller
befinner ni er på skolan/jobbet? Själv har jag sovmorgon fram till 10.10, härligt!

Igårkväll blev det en lugn kväll, det förtjänade jag efter allt pluggande..
Vet ni vad jag gjorde under kvällen? Spelade Sims! Haha, det är ett tag sedan
sist, men igår var det faktiskt roligt. Är nöjd med husbygget, så det kanske
är därför det var kul? ;b Sängen väntade på mig redan vid 22-tiden, men
jag kom i säng först framåt 23-tiden eftersom jag läste igenom redovisningarna
en sista gång..

           

Idag har jag som sagt två redovisningar i skolan, läskigt. Detta blir en
stressig dag, usch för sådana dagar.. Slutar skolan 15.30 och då ska jag
hem och laga middag, sedan klockan 17.00 ska jag vara på styrelsemöte.
Slår vad om att det kommer ta hela kvällen.. ;/ Såna här dagar är det tur
att det finns färdigmat, blir att äta en tacopaj när jag kommer från skolan.
Så jag hinner till styrelsemötet i tid, hur skulle det se ut om jag kom försent?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0