Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni vakna eller ligger ni och sover?
Själv sitter jag vaken, har varit vaken ett bra tag redan. Det är kokhett här inne,
även fast köksfönstret är öppet så är det 26 grader här inne, sjukt.. ;o

                

Idag får vi se hur mycket bloggande det blir, under dagen blir det nog inte
så mycket.. Mamma kommer på besök vid 11-tiden och då ska vi göra en
massa saker, men under kvällen kommer det fler inlägg. ;>  Idag ska jag
övningsköra, tre veckor sedan sist.. Hur ska det gå? Oj, oj.. Om mammas
bil ändå kunde vara lika bra på kopplingen som älsklingens merca var,
då behövde man bara lyfta litegrann och den rullade iväg - så är inte mammas..
Jobbigt! ;o Hoppas det går bra i alla fall att köra!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: My

Det går säkert bra att köra, ska du se :)

2009-05-23 @ 10:11:51
URL: http://vardagensdramatik.blogg.se/
Postat av: Lexie

kul med övningskörning :)

2009-05-23 @ 12:50:18
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0