Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover ännu?
Själv är jag vaken såhär tidigt på en lördag, haha! :) Otroligt, va? ;o

Igårkväll var jag och älsklingen ut och fiskade med Jocke, Stoffe och Tesse.
Kallt och j*vligt var det, haha. Ingen fisk blev det heller, men kul att träffa
dem. Älsklingen och Stoffe blötte ner Jocke rejält, haha.  :) En liten.. dusch.. ;b
Senare under kvällen blev det att se tv, Bad boys. Den filmen var grymt bra!

          

Vet ni varför jag är vaken vid den här tiden? Det är för att det är marknad idag,
och vi är stamkunder där. ;) Brukar besöka den marknaden varje år, hittar
alltid något där plus att man träffar folk man känner. Ska söka efter ett par
jeans idag tror jag, skulle vilja ha nya men plånboken är inte riktigt på topp nu..
Ska duscha om ett tag, så får nog skynda på litegrann..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

godmorgon :D

2009-05-16 @ 08:48:41
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0