Haparanda

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni haft för er denna dag?
Själv har jag haft fullt upp, ingen tråkig dag här inte! :)

Åkte iväg vid 12-tiden till Haparanda, blev att snurra runt där ett tag.
Sedan blev det middag och efterrätt på Leilani, yummie! Efter det
åkte vi på Öb och IKEA för att småhandla litegrann, träffade även
Lillemor på IKEA.

       

När vi kom hem blev det att packa upp allting, och då skulle jag
sätta ihop en tavla som vi köpt. Men vet ni vad? Jag tog sönder den..
Glaset gick sönder när jag tröck dit playwood-skivan, voi voi..
Så vi åkte iväg till IKEA igen - för att köpa en ny ram, haha. ;)
Men nu är tavlan hel och fin, så nu ser det riktigt fint ut! Frågan är
bara vart vi ska ha den, men tror det blir vid soffan och skrivbordet.

Nu ska jag svara på kommentarer och efter det ska vi till mommo.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda - Rösta på veckans blogg!

sv; Hihi, haft en bra dag =)?

2009-05-01 @ 19:18:15
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0