Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover som stockar nu?
Här är det ingen sovmorgon för min del, tyvärr.. Jag har ännu skola idag.. ;<

Igårkväll blev det att plugga matte, tittade igenom alla kapitel och olika formler.
Fokuserade mest på kapitel 2 och 3, eftersom de verkligen är svåra.. ;o
Men nu börjar det fästa sig i huvudet hur man ska räkna och så, bara jag inte
blandar ihop allt.. Finns ju risk för det! ;/ 21.00 glodde jag på Oskyldigt dömd,
men det där avsnittet har jag redan sett. Jag blev besviken för jag trodde det
skulle vara nya avsnitt!

                               

Idag blir det endast nationellt prov, sedan slutar jag. Lyllos klasskompisarna,
de är helt lediga idag. Nå ja, jag är ju ledig från matten i hela trean medan
de jobbar för fullt. ;) Får väl glädja mig åt det! :) Under eftermiddagen ska jag
åka hem med kusinvitamin till Seskis. Så just nu står en sportbag och en
datorväska i hallen och väntar.. Varför ska jag alltid ha med så mycket? ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LisaLind=)

huhu jag tror jag missade den (A) ^^

2009-05-29 @ 07:01:30
URL: http://lisalinds.blogg.se/
Postat av: LisaLind=)

okej:)

2009-05-29 @ 07:08:16
URL: http://lisalinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0