Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är ni
vakna? Jag och älsklingen tog en sovmorgon till 09.30, då vaknade vi.
Helt sjukt om man jämför med högstadiet - då sov jag alltid under lediga
dagar till 12-13tiden.. Ju äldre jag blir, desto tidigare vaknar jag.. ;b

Idag är det fredag i alla fall, men det känns som en lördag.. ;o
Har ni några planer för dagen? Här finns det ingenting på kalendern
för idag, bara Matte B-plugg. Måste titta igenom matteboken, mest kapitel
2 och 3. Ska försöka göra det idag, ett kapitel i alla fall. Så jag inte glömmer
bort allt det svåra.. ;b Om exakt en vecka är nationella i Matte B, jag är nervös.
Solen skiner ute och det är 16+ grader, så jag tror att vi åker till Bjumis senare
och solar, kanske spelar kubb också? :)

       

Jag vill se Våra bästa år om tio minuter, men jag tror att jag ska skippa det..
Att kolla igenom matten känns viktigare, jag vill ju få godkänt i kursen!
Tror inte jag missar speciellt mycket i Våra bästa år, för onsdagens avsnitt
var grymt tråkigt.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Beatrice [ foto , kläder & vardag]

oj, vad jobbigt! :)

2009-05-22 @ 10:36:24
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: anna

ååh!

2009-05-22 @ 10:49:17
URL: http://bellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0