Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni vakna nu? De flesta sitter nog i
skolan eller på jobbet, har jag rätt?  :) Själv är jag ju ledig idag, härligt!

Igårkväll blev det en riktigt lugn kväll, skönt. Var hos kusinvitamin två timmar
och fick hjälp med matten bland annat, tack! Sedan kom vi hem till mamma
och då tittade vi på Gordon Ramsay - the F-word, det är ju så bra. Nästa
program blev Gordon Ramsay - cooking nightmares, ännu bättre! :) Så det
blev en hel kväll med kocken, haha.  ;)

   

Idag vaknade jag och älsklingen redan vid 08-tiden, Matthias ringde plus
att Kosmos jamade som attans. Men nu när jag klev upp vid 09-tiden,
då slutade den. Så nu är det tyst igen.. ;b  Nu blir det att svara på kommentarer.

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0