Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover ännu?
Själv har jag varit vaken en stund, men småtrött är jag fortfarande..

Igårkväll skulle jag lägga mig hyffsat tidigt, vid 22-tiden tänkte jag.
Det blev inte riktigt så.. Matthias var här till 22.30 typ, han väntade
på att hans mamma slutade jobba. Jag lyckades väl somna vid 23-tiden,
så det blev samma gamla vanliga tid..  ;b

                

Idag är det nationellt prov i Engelska - och jag är grymt nervös!
Read & Listening-delen är jag sämst på, så hoppas verkligen att
jag får godkänt i alla fall! Nästa vecka är speaking-delen och sen är
nationella i engelska klart, skönt. Då får man börja oroa sig för
Matte B-nationella.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0