Effektiva

Hej på er allesammans! :) Jag sitter ännu här hemma, börjar inte förrän
om en timme. Ganska skönt att börja sent, fast jag föredrar att börja tidigt
och sluta tidigt! :)

Jag och älsklingen har varit väldigt effektiva här hemma, kanonbra.
Har hunnit med ett och annat, så nu behöver jag inte stressa allt för
mycket på eftermiddagen. Frukost och morgontidningen är avklarad,
check. Sedan satte jag igång och dammsuga hela lägenheten
under tiden älsklingen diskade. Det kallar jag teamwork! ;)

      

Snart ska älsklingen köra mig till skolan, sedan ska han och Matthias
sätta igång och tona bilen. Jag får hoppas på att Tess eller någon annan
är på skolan så jag får sällskap. Marie är då på skolan, för hon har haft
lektion sedan morgonen.  ;b

Ha det bra så hörs vi efter skolan, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, nja inte jag!

2009-05-07 @ 11:13:43
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Cattiis

jaa haha men det gör ju ingenting (;

ja du igår kväll gjorde jag ingenting faktiskt, och så blir det väll ikväll med, skulle egentligen tränat lite med orkar inte så blir väll lite städning bara. vad ska du själv göra?

2009-05-07 @ 13:57:07
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0