Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv tycker jag
natten har varit hemsk, det tog evigheter innan jag somnade.. Låg och vred
och vände på mig, var inte alls trött - fast ändå var jag det.. ;b

Igårkväll var det premiär för Det stora byggslaget, så det kollade jag på.
Riktigt roligt att se eftersom alla i lagen har olika smaker och sånt där,
det blev inte så snyggt precis.. ;b Hoppas det blir finare nästa vecka!
Jag tittade även på fotboll, Sverige vann över Malta med 4-0, hurra! :)
Älsklingen kom hem efter 21-tiden från jobbet och han var helt slut, stackare..
Det verkar vara ett bra jobb om man vill bli brun, för han var grymt brun
efter 12 timmars arbete utomhus! ;p

  

Idag vaknade jag efter 08.00, så jag har hunnit äta frukost samt läsa tidningen.
Men jag har även hunnit duscha och såntdär! Känns skönt att vara klar för
dagen redan denna tid. Få se när Åströms kommer hit med fönstret, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars har han fått jobb? vad kul isf :)

2009-06-11 @ 10:23:36
URL: http://lisalarsson.blogg.se/
Postat av: linda

gött :)

2009-06-11 @ 10:43:40
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0