Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att de flesta av er ligger
och sover vid den här tiden? Jag är redan vaken och har hunnit
göra en del saker..

Förlåt för att jag inte uppdatera bloggen igår under kvällen, men jag
spelade Sims 3.. Haha, gissa om jag var som ett barn på julafton!
Det var hur kul som helst, att göra simmar var också mycket roligare
än i tvåan! Allt är tusen gånger bättre, jag älskar det.  Så jag satt och
spelade i flera timmar på kvällen, haha.  ;)

                

Idag däremot får vi se om jag spelar.. Har skola ända till 15.00, sedan
måste jag ju hem och laga mat, diska och duscha. Nå ja, kanske hinner
spela ett tag senare under kvällen. ;) Visste ni förresten att man kan
köpa bil och allt i Sims 3? Sjukt skoj! Självklart har jag en rosa bil! ;)
Nu ska jag svara på alla kommentarer som kommit in igår/idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vill också ha Sims 3...

2009-06-02 @ 16:35:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: matilda

åh har det kommit ut :)? det verkar skoj

2009-06-02 @ 18:47:48
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur har du fått tag på sims 3? Det står att de ska släppas först den 4:e :O

2009-06-02 @ 22:38:51
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0