Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande?
Älsklingen sover som en stock kan jag tala om, medan jag sitter här.
Inte världens piggaste, konstigt med tanke på att jag la mig tidigt.. ;p

Idag blir det en lugn skoldag, förhoppningsvis sista dagen denna vecka!
Jag vet inte alls hur länge vi har skola idag, men framåt 14-tiden säkert.
Vi ska ju umgås med flyktingarna till 11.30 och sedan lunch och allt.
Sedan ska vi göra andra saker efteråt, så det blir en lång skoldag men
utan lektioner. Hoppas vi får sommarlov idag, var prat om det. Annars måste
vi komma till skolan på torsdag för att bara spela brännboll, jobbigt.

  

Annars idag då? När jag kommer hem blir det att laga middag samt
diska. Någongång under eftermiddagen/kvällen ska jag även duscha,
men sedan har jag inte planerat in något. Vi får se vad som händer!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0