Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det sista dagen ledigt innan
sommarjobbet börjar igen.. Två veckor återstår, sedan får jag också
njuta av ledigheten!

Igår blev det en lugn kväll här hemma hos mamma, vi kastade pil och
sedan var vi in till mommo en stund. När vi kom hem tittade vi på American
Psycho
och sedan Rocky III samt Rocky IV. Jag somnade under sista
filmen, även fast jag inte kände mig speciellt trött..  :b

               

Vaknade vid 9-tiden idag, men snoozade till efter 9, mysigt. Men nu är jag
vaken, sitter i köket och dricker cappucino. Mina planer är att snart gå och
duscha, efter det tänkte jag gå ut och sitta en stund om det inte är så kallt.
Jag vill inte göra mig mer förkyld än jag redan är.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, roadtrip är kul!

jag skulle vilja åka till norra norrland, typ ishotellet o sånt :)

2009-06-21 @ 10:00:37
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan tänka mig det :)

Jag har ju bott i södra norrland några år :)

2009-06-21 @ 10:16:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0