Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Jag tänker inte
klaga, jag har sovit som en prinsessa! Jätteskönt, men ändå var jag trött
när jag vaknade.. Fast jag piggnade till så fort jag fick cappucino i mig! :)

Idag blir det en kort skoldag, känns onödigt att fara dit men jag måste
eftersom vi ska planera inför trivseldagen med flyktingarna. Jag skulle
hellre vilja vara på Gallerian och se Robert Aschberg och Gert Fylking igen.
De ska vara där 10.00 och smaka löjrom och sånt där, haha. Nå ja, jag
såg ju dem igår i nästan en timme! ;)

 

Denna dag blir som sagt lugn med bara en lektion, men det är härligt.
Man får ju så mycket mer fritid då! Under den fritiden idag ska jag handla,
laga mat, läsa och säkerligen spela sims 3. Måste ju testa nya grejer i
spelet och sånt där.  :b  Nej, nu ska jag svara på kommentarer!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0