Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det redan onsdag, wiie!
Snart är det helg igen, dock kommer denna helg vara smockfull..

Igårkväll blev det en lugn kväll i soffan framför Paris Hilton's my new BFF.
Det behövdes efter allt bakande! Ikväll blir sista kvällen vi bakar, sedan blir
det att fixa bitarna och sånt på fredag. Så imorgon får vi en paus, haha.  ;)
Somnade redan vid 22-tiden igår efer att jag pratat med älsklingen i telefon,
jag var grymt trött så somnade ganska fort.. :)

          

Nu är jag vaken, har varit uppe sedan 06.00. Har hunnit äta frukost, sitter
och dricker cappucino just nu för att bli piggare. Idag får vi se om jag ska
agera målare igen? Jag tror nästan det! Men som sagt, vi får se vad de
bestämmer.. Nu ska jag svara på alla kommentarer som kommit in!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det vill jag också ha!

2009-06-24 @ 06:44:44
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Elin

Tur att det är ännu bättre väder idag, det har varit uppåt 30 grader i solen ;D Så himla skönt :)

2009-06-24 @ 11:38:58
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0