Nytt yrke?

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för er såhär på eftermiddagen?
Själv kom jag precis från jobbet, härligt att sluta lite tidigare än 16.00!

Började morgonen lite slött, läste tidningarna och upptäckte en sak -
jag och älsklingen var med i tidningen! Haha först sa personalen att vi
var på framsidan, att det var en jättestor bild på oss. Men när jag tittade
så var vi inte på framsidan som tur var, men vi var med inne i tidningen. ;)
Efter lunchen gick jag ut och målade, haha det kanske är mitt nya yrke?
Det var väl inte så jätteroligt precis, men solen lyste så man kanske fick
liite färg.. Imorgon fortsätter väl målandet, då med vit färg. Har målat i typ
två timmar, sedan fick jag gå hem för det fanns inte mer sysslor att göra.

                      

Nu sitter jag hemma framför tv:n, dricker ett glas juice - yummie!
Ska alldeles strax gå och duscha, men först ska jag svara på kommentarer.
Om en timme är mamma kanske hemma, då blir det att äta middag
och sedan baka. Det är mycket att göra denna vecka!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: natta

hallå där :D länge sen

2009-06-23 @ 15:04:03
URL: http://natalies.se
Postat av: josefine

sv: gott. :)

vart jobbar du? :)

2009-06-23 @ 15:26:06
URL: http://josefyines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0