Minizoo och talanger

(Inlägget skulle ha publicerats igårkväll, men det har visst inte gjort det..)

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig söndag?
Ni vet säkert redan att jag brukar tycka söndagar är tråkiga,
men denna söndag var ett undantag!

   

Morgonen var riktigt seg, jag var supertrött men lyckades kliva upp 09.30
i alla fall.. Fixade i ordning mig och sedan vandrade jag och älsklingen
ner till Gallerian där talangjakten var. Det är typ som talang på tv, man
får sjunga, spela och sånt där. Sedan bestämmer en jury vem som vinner..
Fanny var med och sjöng en låt av Molly Sandén, fint! :) Köpte en isglass
under tiden vi var där för man höll på att smälta bort, så varmt var det.
Gick vidare till Grodparken där det var minizoo, tihi. Jättegulliga djur som
var där! Jag blev kompis med ett lamm där, haha! :) Den kom och nosade
på mig och ville bli klappad, jättesöt. Fanns även hästar, kaniner, marsvin,
getter och sånt där. Åkte sedan till Nyborg, älsklingen skulle hjälpa Matthias
med något. Väl hemma i Kalix igen blev det att äta middag innan jag
åkte hem till Seskis igen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kickar in hos dig ..

2009-06-29 @ 06:54:15
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0