Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni i skolan nu eller har ni sovmorgon?
Vissa av er har ju redan sommarlov, det måste vara härligt? :)

Denna skoldag blir nog inte allt för jobbig, och det är tur! Nu mot slutet,
när sommarlovet närmar sig då minskar lektionerna sakta men säkert.
Imorgon tillexempel, då har jag min sista mattelektion - ifall jag klarat kursen.
Så då behöver jag bara komma till lektionen och få veta betyget, sedan
är det klart med all matte! ;) Jag har drömt att jag läst Matte C och det gick
hur bra som helst, haha. Men en sak är säker - jag ska inte testa ens! :)

      

Kort skoldag idag som sagt, fyra timmar. Jag klagar inte! Fast det hade
varit skönare att börja 08.00 och sluta 12.00, än att börja 10.10 och sluta 14.00..
Men men. Ska ni göra något speciellt idag?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0