Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att de flesta av er ligger
och sover nu eftersom det är sommarlov? Själv har jag klivit upp 06.00,
men det var inte alls jobbigt eftersom jag la mig vid 21-tiden! :)

Nu verkar jag vara fri från febern, känns skönt. Tycker att det halsonda också
ska försvinna, får väl dricka varm vinbärssaft och äta halstabletter som en tok
så kanske det försvinner.. Igår steg min feber rätt mycket under kvällen,
hade 38.0 och för mig är det mycket eftersom min normala temperatur är 36.0.
Så gissa när jag somnade? Redan före 21.30, haha! :)

                              

Sitter just nu och äter frukost samtidigt som jag bloggar. Frukosten består
av riskakor med mjukost och varm vinbärssaft, gott! Har inte ätit riskakor på
flera månader.. Ska sedan bädda ihop soffan och fixa mig innan jag ger mig
av till jobbet, 08.00 ska jag vara där.  ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0