Haparanda

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra lördag än så länge?
Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag har verkligen inte hunnit..

Jag och älsklingen var rätt sega när vi vaknade, så blev att äta frukost vid 12
tiden och innan vi hade klätt på oss och sånt var klockan redan vid 14-tiden,
haha. Då åkte vi till Haparanda, älsklingen ville ha mat från Max och vi hade
några kuponger så.. ;) Själv åt jag middag hemma tillsammans med mamma
när vi kom hem. Efter middagen överförde älsklingen låtar från externa hård-
disken till sitt USB-minne, och jag överförde bilder från datorn till externa hård-
disken. Så där försvann en timme typ, haha. Sedan blev vi sugna att spela
pil, men min piltavla är ju i Kalix.. Så vi åkte till Haparanda och köpte en på
ICA Maxi, haha! ;) Blev alltså två turer till Haparanda idag, men det var bara
roligt - jag gillar ju att åka bil.

                       

Just nu sitter jag här inne hos mamma, har precis varit ute och spelat
pil. Älsklingen vann även fast han stod längre ifrån mig och sånt där, haha.
Men det var ganska jämt ändå, det skilde typ bara fem poäng som max.
Älsklingen är ute och tvättar bilen nu, så jag passar på att blogga eftersom
jag inte har hunnit med det alls idag.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333 


Kommentarer
Postat av: maria

haha najjs ;d

har bara städat hela dagen typ(A)

2009-06-20 @ 20:50:37
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha okej :P

Men vad bra att den var bra :)

2009-06-20 @ 21:36:49
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

Hejsan! hoppas du får en trevlig kväll denna Midsommardag :)

2009-06-20 @ 21:50:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0